گزارش برنامه سفیران وحدت ۲۹

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه

دهه‌ی فجر، دهه‌ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره‌های پُرشكوه آن روزهاست؛ دهه‌ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است؛ دهه‌ی گرامیداشت بزرگترین معجزه‌ی الهی در این روزگارهاست. (مقام معظم رهبری _ ۱۳۶۹/۱۱/۱۹)

موسسه فرهنگی ملت ابراهیم علیه السلام همچون سال‌های گذشته در ایام الله دهه فجر با هدف ترویج گفتمان وحدت و تمدن اسلامی به عنوان یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری بیست و نهمین برنامه سفیران وحدت در استان سیستان و بلوچستان نمود.

این برنامه در دو بخش دانش آموزی و نیروی انتظامی با حضور مبلغین و اساتید موسسه در تاریخ ۱۳ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

بخش نخست: برنامه دانش آموزی

در این بخش ۲۱ نفر از طلاب قم و تهران با حضور در مدارس مقطع متوسطه دوم شهرستان‌های زابل، سوران، سراوان، خاش، بم پشت، مهرستان، نیک شهر، قصرقند و راسک برنامه‌های مختلف فرهنگی آموزشی را اجرا نمودند.

برنامه های اجرا شده توسط مبلغین:

  1. اجرای سخنرانی چند رسانه‌ای «انتخاب بزرگ» در مدارس مقطع متوسطه دوم (محتوای این سخنرانی در قالب پاورپوینت توسط معاونت آموزش موسسه متناسب با نیاز دانش آموزان مناطق مشترک آماده شد.)

  1. حضور در خوابگاه‌های دانش آموزی و اجرای برنامه های فرهنگی همچون پخش فیلم سینمایی یتیم خانه ایران و اجرای سخنرانی چند رسانه ای با موضوع استعمار

  1. برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب صعود چهل ساله

  1. برگزاری مسابقات ورزشی

  1. برگزاری جشن انقلاب

 

بخش دوم: جهاد تبیین مسئله وحدت ویژه کادر نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

در این برنامه اساتید موسسه فرهنگی ملت ابراهیم علیه السلام در راستای ترویج گفتمان وحدت و تمدن اسلامی مباحثی چون جریان شناسی اهل سنت و تبیین مساله وحدت و تمدن اسلامی را طی ۴ روز برای فرماندهان و کادر نیروی انتظامی استان ارائه نمودند.

Tags:

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست